torsdag 27 juni 2019

Nytt återkommande inslag: tisdagstrion

I tisdags berättade Johannas deckarhörna att hon efter två år och drygt hundra listor bestämt sig för att veckans topplista var hennes sista. Tråkigt, tycker säkert flera av oss, som uppskattat att knåpa ihop listor utifrån olika teman.

Jag vill gärna fortsätta med listor, så därför kommer jag att från och med nästa vecka publicera tisdagstrion - alltså tre böcker på ett visst tema.

Vad säger ni? Vill ni vara med?

Det kommer att vara olika teman varje vecka (som vi vet om i god tid i förväg), och som vanligt kan vi hoppa runt på varandras bloggar, ta del av tips och kommentera.

Första tisdagstrion blir alltså nästa vecka, men jag kan redan nu avslöja att första temat blir amerikanska favoriter.


24 kommentarer :

  1. så roligt! jag vill absolut vara med!

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag hänger nog på lite då och då 😉

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Jag vill gärna hänga på när jag har möjlighet :)

    SvaraRadera
  4. Ja, så roligt att du vill ta över stafettpinnen! Det har varit jättekul att vara värd för topplistan, men det kändes rimligt att sluta när inspirationen tröt. Blir kul att se vilka teman du väljer och jag är gärna med i mån av tid och ork 😊

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du fortsätter i lite annan tappning! Jag ska vara med så mycket jag hinner :)

    SvaraRadera
  6. Kul, trevligt initiativ, nu är tisdagarna räddade... eftersom novellerna nästa slut. Tacksamt att få teman i förväg som Johanna gjorde.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker också det var bra att veta ämnena i förväg. Kul att du vill vara med!

      Radera
  7. Ja! Som den bästa av två världar - tematrio och veckans topplista i ett. :D
    Klart man vill va me! ;)

    SvaraRadera
  8. Ja! Så roligt :) Jag hänger på så klart!

    SvaraRadera
  9. Ja vad kul! Det kommer jag absolut hänga med på :)

    SvaraRadera
  10. Så roligt! Det vill jag vara med på.

    SvaraRadera
  11. Jag vill också vara med, så ofta jag hinner :)

    SvaraRadera
  12. Kul! Jag är med så ofta det går :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...