tisdag 25 november 2014

Plötsligt i november

 
Tre månader är en lång tid, men så länge sedan är det faktiskt sedan jag senast skrev något här på bloggen. I början av september insåg jag att en bloggpaus var den enda möjligheten att hinna med allt som måste göras och nu är det alltså redan november.
 
Tänk så mycket jag har missat att berätta om: Bokmässan till exempel (inspirerande och trångt). Men samtidigt har tiden bara rusat fram, som den ju gör när man har fullt upp. 
 
Nu kan jag i alla fall inte låta bli längre - skrivabstinensen har slagit till med kraft (uppsatser och projektrapporter räknas inte).  
 
November får bli månaden när jag återupptar bloggandet, pluggar och jobbar i lite lugnare tempo och varvar läsningen med promenader i höstskogen.  
 

8 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...