fredag 2 december 2016

Vinn Therese Bohmans Aftonland!

Jag råkar ha fått dubbletter av Therese Bohmans Augustnominerade roman Aftonland, så nu tänkte jag lotta ut den ena bland Ugglan & Bokens läsare.

Läs min recension av romanen här.

För att vara med i utlottningen behöver du bara lämna en kommentar till det här inlägget (om du inte har en blogg som jag kan hitta till, får du gärna skriva din mejladress i kommentaren eller mejla den till ugglanoboken@telia.com).

Du har till och med fredagen den 9 december på dig att kommentera.

Om du skriver på din blogg om utlottningen får du en extra lott i dragningen, likaså om du delar någonstans i sociala medier.

Lycka till!


34 kommentarer :

  1. Jag har precis blivit rekommenderad att läsa denna så jag vill gärna vinna den. 😃

    SvaraRadera
  2. Är gärna med i tävlingen. Har dock ej blogg men ett mail konto. Hoppas på tur.
    alj7312@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med! Är mycket sugen på den :)

    SvaraRadera
  4. jag vill också läsa Aftonland så det vore jättefint om jag vann den

    SvaraRadera
  5. jag skriver om den på min blogg också

    SvaraRadera
  6. Den står högt upp på "att läsa"-listan, så jag hoppas på vinstlott!

    SvaraRadera
  7. Det vore roligt att vinna Aftonland för bibliotekskön är så LÅNG så jag får väl inte läsa den förrän till sommaren...

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag skriver om den här:
    http://skrivrobert.blogspot.se/2016/12/bokutlottning.html

    SvaraRadera
  9. Åh, vad roligt. Jag vill gärna läsa denna. Delar på Instagram också =)

    jessica.lasenbok@gmail.com

    @las_en_bok

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vinna den! Tipsar på bloggen också :)

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Den vill jag läsa! Är gärna med i utlottningen.
    a.m.bergqvist at bredband.net

    SvaraRadera
  13. Har läst såååå mycket positivt om den, så nu vill jag läsa den också.

    SvaraRadera
  14. Jag tror att det här är en bok som passar mig och vill gärna vara med i utlottningen. Delar inlägget på min sida på Fejjan också.

    SvaraRadera
  15. Den här utlottningen vill jag vara med i. Jag har tipsat om den på min blogg

    http://mittbokintresse.blogspot.se/2016/12/bokutlottningar-hos-sofies-bokblogg-och.html

    email cblomster69@gmail.com.

    SvaraRadera
  16. Jag har läst mycket om "Aftonland", och är verkligen laddad för läsning. Min adress: rehn4950@gmail.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...