tisdag 10 juni 2014

Kaffepaus à la Tatiana


Franska Tatiana de Rosnay, författare till romaner som Sarahs nyckel och Huset du älskade, har fått äran att pryda omslaget till Bokmässans seminarieprogram 2014, som äntligen har dykt upp i min brevlåda. Om det blir just Tatiana som jag väljer att lyssna till i september återstår väl att se, men med 400 seminarier att välja på ska jag nog hitta något som passar just mig.
Och vill du veta en hemlis? Jag har faktiskt aldrig tidigare besökt Bokmässan, så det ser jag så klart väldigt mycket fram emot!

6 kommentarer :

  1. Jag har aldrig varit på bokmässan jag heller ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kanske det är dags för dig också i år? :-)

      Radera
  2. det är hysteriskt, men kul! tag på dig väl ingångna skor. tag med vatten, knäckebröd och frukt. ibland är det svårt att komma fram vid matställena. förut har det funnits ett rum för poesi där det brukar vara svalt och lugnt och där kan man vila och lyssna på poesiuppläsningar. hoppas att du ska gå på författarprogrammen i de stora salarna också. det är helt underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hysteriskt och kul är precis så jag har föreställt mig bokmässan! Tack för alla tips, och jag gissar att man är ganska mör efteråt...

      Radera
  3. Så mysigt att du kommer. Hoppas vi ses!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...