lördag 14 juni 2014

Kitty-nostalgi






10 kommentarer :

  1. Svar
    1. Ja, jag letade lite bland grejerna på mina föräldrars vind och hittade en hel del av mina gamla böcker.

      Radera
  2. Åh, vilken nostalgi de bilderna ger!

    SvaraRadera
  3. Tack för nostalgitrippen. Många sommarlov återkom direkt!

    SvaraRadera
  4. Åh Kitty, jag lånade mammas gamla böcker och läste dem när jag var yngre :)

    SvaraRadera
  5. Så synd att man inte har kvar alla gamla Kitty böcker. Vore kul att läsa igen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev riktigt glad när jag hittade dem i gömmorna! Men jag vet faktiskt inte om jag skulle våga läsa om dem i vuxen ålder - kanske ska det där skimret från barndomen få fortsätta vila över dem :-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...