måndag 15 december 2014

Kristina Sandberg: bokcirkel och författarbesök på Kristianstad stadsbibliotek


Onsdagen den 28 januari kommer man att kunna lyssna till augustprisvinnaren Kristina Sandberg på Kristianstad stadsbibliotek. Dessutom kommer det att ordnas en bokcirkel kring Att föda ett barn, den första romanen i hennes serie om hemmafrun Maj.
 
Om du vill vara med och prata om boken är det bara att anmäla sig, senast den 7 januari, antingen i receptionen på stadsbiblioteket, på telefonnummer 044-136710, eller via mejl till biblioteket@kristianstad.se. Anmälningsavgiften är 30 kr och då får man också en pocketbok.
 
Jag tycker det är jättekul att min bibbla har lyckats pricka in ett besök av en augustprisvinnare... igen! I fjol skrev jag så här inför författarbesöket med det årets vinnare, Lena Andersson.
 
 

2 kommentarer :

  1. vi hade prickat in henne i läsecirkeln redan! jag ska tipsa medlemmarna när vi ses på onsdag 17 dec.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör så! Jag kan tyvärr själv inte den dagen, men jag är riktigt sugen på att läsa Kristina Sandbergs trilogi.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...