söndag 9 september 2018

Novellhösten drar igång med en utlottning

Du kanske vet att jag håller utmaningen Läs en novell III, som går ut på att läsa noveller som passar in på en lista med beskrivningar. För att klara utmaningen ska du läsa minst 20 noveller under 2018. Du kan läsa mer om utmaningen här, och eftersom vi har hela hösten framför oss, finns det fortfarande gott om tid att hoppa på utmaningen om du vill.

Nu tänkte jag det kunde passa bra att ge lite skjuts i höstens novelläsning genom en utlottning. Det du kan vinna är en box med fyra noveller från Novellix. Temat för novellerna är kärlek och åtrå, och de fyra författarna är Kerstin Thorvall, Bodil Malmsten, Birgitta Stenberg och Suzanne Brøgger. 

Det enda du behöver göra för att vara med i utlottningen är att skriva en rad här i kommentarsfältet. Alla är välkomna att delta (du behöver alltså inte vara med i Läs en novell III). Om du inte har en egen blogg, måste du också skriva din e-postadress, så jag kan nå dig om det skulle bli du som vinner. Du har fram till och med lördagen den 15 september på dig.

Lycka till!

20 kommentarer :

  1. Åh, den boxen har jag inte! Vill gärna vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  2. Den vill jag vinna! bennstrom.emma@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Det har blivit en hel del noveller under sommaren, men inga som passat in i utmaningen. Nu ser fram emot en ny novellomgång - trots att jag har några kvar att läsa i den pågående.
    Margaretha

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med i utlottningen. Noveller är ett av mina favoritformat.

    SvaraRadera
  5. den lådan skulle jag vilja vinna!

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Roligt! Då är du också med i utlottningen :-)

      Radera
  7. Jag behöver läsa fler noveller så jag är med!

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...