måndag 3 oktober 2016

Augustambassadör 2016

Idag kan jag stolt avslöja att Ugglan & boken är en av Augustambassadörerna 2016. Mitt uppdrag är att bevaka kategorin Årets svenska skönlitterära bok. 

Här kommer du under hösten att kunna läsa recensioner av de nominerade böckerna, självklart en rapport från Augustgalan den 28 november och allt möjligt annat Augustrelaterat.

Förutom de skönlitterära böckerna kommer jag att bevaka Lilla Augustpriset och säkert läser jag åtminstone nån av böckerna i barn- och ungdomskategorin.

Vilka de andra ambassadörerna är kan du läsa här.

Välkommen till Augusthösten!

4 kommentarer :

  1. Grattis! Det blir en spännande höst :) Jag skall bevaka kategorin Årets svenska fackbok + Lilla Augustpriset, men jag kommer också försöka hinna läsa böcker ur de andra kategorierna också. Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...