måndag 24 oktober 2016

Snart dags för nomineringarna


Snart kommer vi äntligen att få reda på vilka som är nominerade till 2016 års Augustpris. Klockan 16:30 på Kulturhuset Stadsteatern i Stockholm kommer Daniel Sjölin och Tara Moshizi att presentera och samtala med de nominerade författarna.

Jag kommer tyvärr inte att kunna vara där, men du och jag kommer ändå att kunna följa livesändningar från eventet på augustpriset.se.

Jag tycker såklart det ska bli extra spännande att se om jag lyckats gissa rätt kring vilka som nomineras, och sen ser jag verkligen fram emot att kunna sätta igång med läsningen av de nominerade böckerna. 

Gör gärna ett besök också hos de andra två bloggarna som bevakar Årets svenska skönlitterära bok:

Som ett sandkorn...
och
och dagarna går....




2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...