onsdag 23 december 2015

Novellutlottningen avgjord

Det var riktigt kul att se så många noveller ni har hunnit med i utmaningen Läs en novell. Kanske blir det ännu fler under julledigheten - då hade i alla fall jag tänkt  komma igång med novellerna igen.

Tiden för att delta i utlottningen av en novellask från Novellix har nu också gått ut, och jag har med lottens hjälp kommit fram till en vinnare:

Camilla på Mitt bokintresse!

Det här juliga paketet dyker snart upp i din brevlåda

 (mejla mig din adress på ugglanoboken@telia.com).

God Jul och stort grattis!

_______________________________________________________

4 kommentarer :

  1. Åhh vad kul adress kommer snart

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vi fortsätter att läsa noveller...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör vi! Jag hann med två stycken i julstökspauserna igår :-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...