söndag 17 augusti 2014

Med Åsa Larsson genom ösregnet

Jag och familjen har tillbringat helgen i  Falkenbergstrakten, och på vägen hem i bilen, medan regnet forsade ned omkring oss, passade jag på att lyssna på Åsa Larssons sommarprogram. Jag har - som vanligt - lyckats missa i princip alla Sommar i P1, så det är ju tur att man kan lyssna i efterhand.


Åsa Larsson pratade om sin egen bakgrund och familjen, och varvat med detta fanns en berättelse om Författarinnan som var på PR-turné i Paris (naturligtvis Larsson själv).  Riktigt underhållande var det och man fick en hel del att fundera på.
 
Har du inte redan lyssnat på Åsa Larssons sommarprogram, tycker jag absolut att du ska göra det (klicka här).

6 kommentarer :

  1. bästa är att man kan lyssna när man har tid, visst Åsa Larsson intressant, kul att alla inte bor i Stockholm!

    SvaraRadera
  2. jag tyckte att hon var riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var hon! Delarna om Författarinnan var mina favoriter - kluriga och talande. Och så var det så skönt att lyssna på hennes dialekt!

      Radera
  3. Har inte hunnit lyssna på så många men Åsa står snart på tur:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också flera som jag tänker lyssna på under hösten. Jättebra att man kan lyssna i efterhand!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...