torsdag 14 augusti 2014

Tre ungdomsböcker på tre månader

I förra veckan bad jag er att tipsa mig om ungdomsböcker som ni läst och gillat, och jag måste börja med att tacka för alla förslag jag fått, både här på bloggen och på Facebook.
 
Efter att ha lånat hem ett helt gäng böcker från biblioteket, tror jag nu också att jag kommit fram till vilka titlar jag kommer att välja. De här tre fastnade jag mest för:
 

 
 
 

 
 
 
Anledningen till att jag knåpar ihop just en trio böcker, är att jag tänker vara med i Pocketlovers läsutmaning TRE på TRE. Läs mer om utmaningen här, och var med du också, vettja!
 
 
 

 

4 kommentarer :

  1. Jag har läst Will Grayson, Will Grayson och Elaenor och Park. Du har bra läsning framför dig! :)

    SvaraRadera
  2. Första och sista har jag läst, härlig läsning båda två :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Jag hoppas ju och tror att jag valt tre riktigt intressanta titlar :-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...